tisdag 21 december 2010

Förskolekortet och vardagslyx

Fick ju hem Melkers förskolekort för några veckor sedan. Så här söt blev han. Gissa om jag blev nöjd att han var med på kortet eftersom han vägrade året innan. Till och med ett leende bjussade han på. Ska jämföra med mina gamla dagiskort tror jag, jag misstänker nämligen att vi var ganska lika. Han har fått samma ögon som mig i alla fall. Nedåtväxande ögonbryn (tur han är kille och kanske inte bryr sig så mycket), bruna ögon samt att ett öga blir litet när man är trött...

Idag har jag jobbat 6-14.30 och har varit ensam på jobbet hela dagen. Fått en del gjort samt att jag provade att leda ett pass Gymstick för några av arbetskamraterna. Tror jag kommer att ha träningsvärk imorgon eftersom jag provade en Stick med mer motstånd än jag har provat innan. Efter jobb och förskola åkte vi direkt till min "syster" och mina gudbarn där vi lyxigt nog blev bjudna på middag. Både otroligt trevligt och lyxigt att slippa behöva stöka med det efter jobbet. Då hann vi till och med ta det lite lugnt här hemma så här på kvällskvisten. Vardagslyx, det gillar jag !

2 kommentarer:

  1. Det gillar vi också.

    Söt som vanligt blev han ju på kortet. Vilka fina barn vi har.

    SvaraRadera